Thursday, September 8, 2011

FlashBaCk #5

Bismillahirrahmanirrahim..




Eeeesssiiiihhh...ha..cam mane gaya nak sebot tu? hahahaa.. Tak sudah-sudah dengan falshback nye kan..huuu..Nak wat canee..seronok sangat jejari tak bape runcing yang mmmmmm gemok-gemok ni nak ketukketek kat keyboard ni kan..heeeee..

Okeh...nak citeee la..nak citeeee pasal raye la..pe lagi kan.. Nak cite jumlah kad raye yang mimi dapat dikala umoq 23 taon yang tak bape nak cukup nih.. heeee.. Sumenye ada..

.

..


.
..

.
..

.


peTama sampai yang ini : blogger Fieha



keDua sampai dari : blogger kak Sunah Sakura



keTiga sampai dari : blogger Anak Wayang




Tidak ku sangka pada tahun ini..dengan hanya berada di maya..boleh dapat kad aye kan? heee.. bertuah nyela ase..heeeee.. Keuntungan berbelog..Heeee..

Ayuhh..jangan berhenti dari berbelog ye kome!


12 comments:

Wanz Mejuez said...

adehhh aku cemburuuuuuuuuuuuu...

aku tak dapat kad raya tahun ni.. why why why??? mungkin aku tak kasi alamat umah aku kot.. ahaha

takpa2 next time nak dapatkan kad raya macam awak jugak..

>_< boleh kan?>

aimie amalina said...

@ Wanz Mejuez :
weeeeeeeee
boleh2..meh kasik alamat meh
nnti kite bg kad aye..nak x?
cian die ye..

Wanz Mejuez said...

takut nak kasi alamat umah.. takut terjadi macam kes sekarang ni..

ada yang baling asid lah , baling botol berapi la.. macam macam...

>_<

yang kenal2 ok lah.. ehheeh

aimie amalina said...

@Wanz Mejuez :
huuu
tulah cek wan...betol gak tu
napela aku x penh beringt pasal ni kan..
adehhhh =.=
xpe2..kalo nak kad aye ke..emel je kite..hehee..x pon..tuh..add fb...msg kat inbox ye wan =]

Kancil 8349 said...

Salam,

Kancil dah tag nama kamu dalam GA...kalau sudi ikut GA ini...

http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/giveaway-amadkhirs-first-giveaway.html

Rai said...

besnya dapat kad raya..saya takde dah dapat kad raya..ada kad pun kad kawin....report kad tunggu anak skolah la..hehehe...

NA said...

Mimito, Kak Wina pun dapat 3 keping kad raya daripada bloggers. Kali pertama dapat daripada bloggers harus rasa gembira.

-wina1979-

aimie amalina said...

@ Rai:
aiyaak
'bole plak die wt lawak...hehehehe




@NA :
weeee
bes kan kak
hehehe
samelah kite..hihihihi

SweetLikeWhat said...

wah best dapat kad raya :)

Eddy Dce said...

untunglah dapat kad raya...huhu...dah lama tak dpt kad raya ni... :) dah tua da aimie ni rpanye...huhu...jgn marah ye... :)

aimie amalina said...

@ SweetLikeWhat :
weeee
sonok kan!



@ Eddy Dce:
hehehe
aah..dh tua..hihi
x mrh aih...=]

kura said...

dari sunnah sakura? kenapa dia xbg kite pom? sobs.