Thursday, September 8, 2011

SPontaNeoUs thursDay #2

Bismillahirrahmanirrahim..




mmmmmm....
dimanakan koordinat Aimie Amalina binti Azman aka empunya belog "kerana Lily"  berada sekarang?
peneka yang tepat lagi jitu terawai akan dapat hadiah comei dari mimi!
heee
(serius, tak main-main ni )



10 comments:

Bidadari Syurga said...

koordinat? alahhh akak ni dahlah ada masalah cepat sabah... sabah errrr sarawak...

ps: doktor tu betullah... doktor lokem kot... tak pernahh jumpa... ngeh ngeh,,... hensem... terus demam akak kebah....

NA said...

Ala bagilah petunjuk. Takde idea. Agak jerla

Mimito kat pasar Filipina tu kan?

P.S: Boleh teka 2 kali ke? Haha

-wina1979-

SweetLikeWhat said...

takde klu ker..hehe

Eddy Dce said...

koordinat?..haha...kilometer 82 lebuhraya karak...haha...

JIJI YU said...

susah doe..puas aku belek blog engko ni.tak jumpa clue pon

[sutera kasih] said...

kat Kota Kinabalu, Sabah hahaha

maryam bakri said...

kat utm skudai dah kot. HAHA

Cik Aqilah Wardah said...

kat uia.. jadi committee taaruf week.. :D

mr.ninja ^___^ said...

dlm jamban,tgh 'bboooommmmm'..kikiki

NA said...

Mimito puas Kak Wina tunggu jawapan betul. Hehe takde yang jawab betul ke? Kalau takde yang jawab betul berilah petunjuk supaya kitaorang leh menang. Hehe.

-wina1979-