Monday, September 5, 2011

memoRabLe monday #3

Bismillahirrahmanirrahim..







weeee..dah lame tak melukih, jadi kekok pulak dengan memouse ni...aiyaaak..heee.. Tak pelah...yang penting the point cite sampai..heeee...

So, apa yang saya nak kongsi rini..,tuh...nampak tak si comel kat pipi saya tu..huuu...si POOH, si bengkak cantik or si beguk or official name is  Mumps.. huuu...


Teringat di kala 2 minggu lagi nak SPM, mase taon 2005, saya di jangkiti dengan virus comei nila.. kalo setakat bengkak tak pelah...demam panas 5 hari tak susut, dahl a mak jauh..opah dengan makcik yang jage, tak boleh la dok kat asrama, nanti jangkit, so, berdemam panas tak susut..aigooo... yang merisokannya dah nak SPM time tu, isolah takot demam panas ni boleh menyebabkan diri ni menjadi tak normal..

Lepas seminggu, alhamdulillah..beguk usai..pipi yang dah sedia tomato bertambah lagi tomato pon dah susut sikit-sikit. beraya dengan pipi dabel tomato, dan spm pon dengan berpipi dabel tomato..

huuuu..moge tak dapat lagi si bengkak cantik ni..kome...penah kena? =p


5 comments:

AzatLazat said...

cantik sangat ke bengkak tu?
kakaka
:P

Dzarief Zuhdi said...

x penah kena.. klu kena, konferm aku bertambah kiut.. hehe

maszull said...

salam aimie...kalau kene benguk ni mesti bengkak kn...

sakit plak tu...kalau nak cepat susut org tua ckp letakkn nila kat bengkak tu...:)

sergeant keroro said...

tak pernah lagi, hehe XD

aimie amalina said...

@ AzatLazat :
cantikla pakcik! =p




@ Dzarief Zuhdi :
hahhaaha
bertmbh2 kiott




@ maszull:
heeee..betol mama...bengkak..
aah..kene boh nila mama..hehe
nila+cuka =]




@ sergeant keroro:
ha...esok luse kena la tu..huhuhu