Friday, September 9, 2011

opah oooo opah

BIsmillahirrahmanirrahim..



"hello..opahhh! opah wat pe tu? tido da ke?"
"tak lah..opah tengok tibi je..."
"oo..opah ok ke tu..ni mama soh tanya lagi..heee.."
"eeiihhss..x de papelah..opah okeh je..sat lagi opah tido la.."
"okeh opah..opah dah kunci sume dalam rumah tu?"
"dah ina..tak de apelah..."
"okeh..tak pelah cam tu..opah ade penin2 ke? cikmi ada kol opah tak?
" ada..baru sat-sat ni..dok aih...opah okeh je ni.."
"okeh..tak pelah..opah tido awal taw.."
"okeh ina.."
"bye opah.."
"bye ina.."






heee.. risonye kat opah..dok sowang-sowang kat umah. Sebab cikmi, adik mak kene gi epoh, ada taklimat keje ape ntah..huuu..Nak dok umah owang lain, opah tamo, nanti susahkan owang, nak tumpang anak yang lain, 2 owang anak je, kami dok sabah nih..huuu... Dah la opah selalu jek nak penin+pengsan tanpa warning..huuu.. Dah bape kali mama dok kol opah...Huu...Semoga Allah selalu menjaga opah ......InsyaAllah..~




8 comments:

putERi-kAtEk said...

syg betul kat opah dia ye... :)

NA said...

Sekarang ni bahaya orang berusia tinggal sorang-sorang. Kes pecah rumah dan orang datang konon jual barang tapi sebenar nak tengok apa ada dalam rumah.

-wina1979-

aimie amalina said...

@ putERi-kAtEk:
weee
tulah kak..sayggg dgn opah..hee



@ NA :
huuu
tula kak wina
tu yg dok iso sgt tu ha..haiyoooo

[sutera kasih] said...

kesian kt opah..huhu
jd opah aimie tggl sorang la kt sana?

aimie amalina said...

@ [sutera kasih]:
huuu
tula kak..wat mase skrg sensorg la
huuuu

jehanfrhin said...

semoga opah sihat sentiasa :)

Bidadari Syurga said...

orang perak n sempadan selangor pangil nenek mereka opah... me toooooooooo... rindu arwah opah akak.... ? :(

JIJI YU said...

semoga opah ceria2...