Friday, September 9, 2011

rentetan sambungan SPontaNeoUs thursDay #2 seMaLam

BIsmillahirrahmanirrahim..



weee..
semalam buat satu soklan..kat spontaneous thursday #2 semalam..
huuu.. tak banyak yang singgah agaknye
heeeee..
so..ada 3 pemenang je..yang..
mmmmm
boleh la dikira jawapannya betoi..heee

soo..
ada 2 lagi kekosongan nih..
heeee..
mimi ulang balik soklan nya..
dimanakah koordinat Aimie Amalina aka empunya belog ini berada sekarang?
heee
2 penjawab soklan ini dengan betoi dapat hadiah comei dari  mimi 
(serius..bukan main-main ni..heee)
heeee...
cepaaaaaatttttt!
.

.
.

masa tutup : lepas dah ade 2 peneka tepat..heee




12 comments:

NA said...

Mimito, Kak Wina nak jawab lagi leh tak?

Mimito tinggal di apartmen Kota Kinabalu, Sabah.

-wina1979-

Luqeem™ said...

di rumah la..hehe

JIJI YU said...

haish.

AzatLazat said...

dalam rumah yang ada jiran dia gaduh tu
kakakaka

kat kk sabah la mak cik
takpon kat dalam malaysia
takpon kat dalam bumi
tak pon dalam cakrawala
:P

iMBobo said...

koordinat?haha mcm mana nak tahu?

Freaky said...

aiyakk.. ada di kampus :P

fiq. said...

kordinat yg belajar dalam geo. ,,susah tu...

Lea IsNaw! said...

err susah soklan neh

Dzarief Zuhdi said...

kat kolompo.. saja menhentam.. hehehe

Kancil 8349 said...

kat muka bumi jelah...yang bernama tempat negeri di bawah Bayu...Sabah dan Kota Kinabalu..

Eddy Dce said...

haha..koordinatnye seperti ni...di dalam rumah, disebelahnye ade rumah jiran... :)

maszull said...

salam aimie...agak2 mama aimie berada didlm rumah menghadap depan lappy tulis blog kot....
hehehe...:)