Sunday, November 13, 2011

12.00am~ indahnye kan...

Bismillahirrahmanirrahim..








gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

dah la sakit tonsil baru nak baik, pulak tengok menatang eskem kalerpool ni. Adakah daku bole tido lena malam ni? huuu.. Ade tak agak2 jual eskem ni kat KK ni ha? Nak macam niii!heeeeee.. Terlalu indah untuk menyusur ke anak tekak dan sampai ke prot dan akhir nye ke lubang jamban.. huwaaaaaaa..

Hiasilah hidup dengan warna warni kehidupan. Hitam tak bermakna sedih dan pilu. Putih tak bermakna suci lagi murni. Merah juga tak bermakna bersemangat waja tiada henti. Biru jiga tidak bermakna ketenangan tiada henti..

jadi apa maksud semua ni? Diri sendiri yang menentukan makna dibalik tiap warna yang dipilih.. ~ Semoga Pelangi menjadi mewarnai kalian. Selamat malam sayang semua! =.<




20 comments:

[sutera kasih] said...

aisehhh...pa kabar adikku?hehe
sorry, lama x jenguk aimie..aimie faham jgk kan hehe

..cik gugu.. said...

selamat malam~~~~

Mehmed - said...

aiskrim tu nampak menarik hehe pilihlah kaler ape yang sesuai dengan diri,simpan buat warna dalam hidup..

aimaniman said...

salam kenal.. akak dah ada kat taman bunga lily.. nampak tak? issh buat lawak.. sedap nampak eskrim.. bab tonsil memang sakit, nak telan pun x boleh.. kesiannya akak pernah rasa, sampai dr nak belah nasib baik akak makan antibiotik.. reda..x jd belah tonsil tapi dr je yg blah...

maszull said...

assalamualaikum mimi...sedapnya ais krim tu nyummmm.....selamat mlm dear...:)

ShErA said...

warna - warni kehidupan...

Asyikin said...

saya kalau boleh nak 7 kaler je dalam kehidupan, taknak banyak2 serabut , tapi saya tahu semua benda tu mustahil -_-

Nadzirah K. said...

selamat malam.pantang dulu makan aiskrim tu,hehehe :)

Iffah Afeefah said...

terbaikla

tp indah kabar dr rase opah

Bidadari Syurga said...

dari kecik akak ada tonsil... so dok tu akan suruh mak akak cari aiskrim yg ada vanila... paling mudah dpt ialah aiskerim McD...

ps: serius akak tak tipu... tiap kali akak sakit aiskrim McD aja yg boleh surutkan bengkak tonsil tu....

Saiazuan said...

hehe cari la smpai dapat eskem mcm tu :D

Ezad Skytech said...

hee...nampak sedap pulak aiskrim tu kan mimi...

selamat malam ye..:)

ILA HonEyBuNNy said...

warna warni dalam kehidupan itu lah yg membuatkan idop kita ceria n erti idop y sebenar..;)

ShahzCudin said...

eskrem sdap..
warna kuning ape plak maksud dia?

NadiRah said...

wahhh!!!
eskem pe tu???
nak!!!


kuning lak???
hehe

sekamar rindu said...

rasa terliur laaaaa...

Wanie said...

gila colourful aiskrim ni..hehe..mimi, sila pantang ye..sakit tonsil pedas2 pun kena elak kan?

era kecik said...

tak pernah lagik tengok aiskrem camtu.. kalo ade, era mesti akan cuba..

# ade ke?

syakey said...

moga warnawarna hidup yg kita corakkan adalah yang terbaik :)

Lia Irdelia said...

pergh...
sedap giler kot tengok eskem tuh..
huhuu