Sunday, November 13, 2011

lemas dalam buku

Bismillahirrahmanirrahim..




 kome suke buku tak?
ce tengok ni?



.
.
.
.
.
.
.
.






Dah?
ce la tengooooook lagi,
buka mata luas sikit nooooo..






.




.
.




.





okeh, dah, suka tak?
mimi pun suke, heeeeee, ase macam tak mau tinggalkan buku-buku ni..
heeeee
jap!






.
..

.
.
.
.
.

lapor tak?









nah! mimi bagi makanan diet
jaga badan punyoooo..
heeeee









tak suke ke?
aloooo

tak pe, lapo lagi makan ni pulak..
heeeeee




seronok tak jamu mata? hehehe. NI sikit-sikit jelah, mimi sempat curik-curik amik gambo, nak pilih2 bace buku lagi, mana sempat nak asik tangkap gambo jek.heeeeeee.. Ada sale jual buku murah-murah, sampai harga buku dari 20++ jadi 3 hengget. wooooo!! sangat  lemasss dalam memilih buku..heeeee.. Kat mane?
kat 1 Borneo.. heee...=]




Malam ni nak mimpi my romeo bole dok? kikiki =.<



21 comments:

Iffah Afeefah said...

wahhh nmpak mcd je

hahaha

romeo sntiase mmpikan opah eceeehhh

Wilayah Sepet Kuku said...

as salam..

suka!..suka buku... :)

JIJI YU said...

ko on diet ke weyh

ShahzCudin said...

byk buku2..
klo dpt g situ maun sambar senaskah dua..

ShErA said...

bnyknya buku... kalau shera rambang mata nk pilih...

Fyfy Liew c: said...

laaa patut lah tgk tempat mcm kenal je. ahahaha. ehh ada pesta buku ke? tak tau pula. smpai bila ekk? bnyk nya buku >,<

ILA HonEyBuNNy said...

wah3.....ila suka buku....baca leh dapat ilmu..;-)

tunjuk gambaq makanan nak p makan malam la..ehheh

syakey said...

mmg kalau g kedai buku, boleh sangkut berjam2. lepastu rasa macam nk beli semuaaaaa buku. :D

mas saari said...

wah, banyaknya!
kalau bawak anak akak ni mesti diaorang suka..

Mutiara Bernilai said...

kat ne ni syg?

wahhh mau tdo dlm buku2 ni

Lia Irdelia said...

wuishhh..
dasat tu,,
murah betul..

carikan novel n buku2 motivasi yg best2 buley?

:)

aimaniman said...

hie.. salam kenal dik.. wow.. suka buku ye? akak ari tu bawak iman n de gang p pameran buku kat atas kapal.. wow.. 1st time kita orang naik kapal.. seronok tengok buku walaupun jamu mata je ...

naim said...

salam

banyaknya buku. Lama x beli buku.. huhu

Fathiah Hamim said...

hishh fa tak leh tengok buku banyak gini. rasa nak nanges.
semua pun nak beli, haha

Addin said...

addin suka tengok buku ! :D

Ezad Skytech said...

suka tengok je...baca tu kena fikir 2-3 kali...heee~

zahidah seran said...

sukanya...

boleh ralit kalau tgk buku camtu..=))

Asyikin said...

tak nampak buku, nampak pasta. laparrrrrrrrrrr

FasiHaH SupiaN said...

best!!!

sha my heart said...

suka membaca buku ye? bagus2 =)

sha my heart said...

suka membaca buku ye? bagus2 =)