Wednesday, November 16, 2011

lessOn 122

Bismillahirrahmanirrahim...






Selamat pagiiii! teman kamu di siniiiiiiiiiiiii! bermain bersama! aayuhhhhh!
kerkekeke..

Dah mangun ke komeeee? dah saraaap? okeh, disebab hujan, maka nak menaip jugak lah. Ade kene mengena ke? ada la jugakkkk..kikiki , jom tengok lessOn.






Disebabkan, kat mane-mane tempat sekarang hujan kan, mimi nak share ni, Doa semasa Melihat Hujan.

Bagi yang dah tahu, alhamdulillah, yang belum tahu, meh sama2 baca doa ni yep. Semoga kita mendapat rahmat dan  berkat dengan limpahan, curahan kasih sayang Tuhan dari langit ni ye, insyaAllah. =]

Mimi pecaya, ramai yang suke tengok hujan, bau masa hujan, tengok titisan hujann terpercik2, semuanya lah, hujan tu indah kan? Bila hujan turun, sejuk je semua urat2, mata pun sejuuuk je kan, =p

Hujan itu titisan air dari langit,
tersirat dan tersurat membawa cerita dari langit,
tidak kan tahu, bila ia berhenti,
mungkin ada yang masih menyendiri memuji Ilahi,
dan mungkin ada yang leka diulit mimpi,
segala nya Hujan..
melimpah ke bumi..



sumber : sini



31 comments:

Fatin Mraz said...

morning.. patut lah lapar..belum sarapan.. hujan di luar.. lembab sungguh hari ini..

mls jer rasa..

SoLy SoLicious said...

sejuk !!! liat rase nk bgun..heee

era kecik said...

selamat pagi aimie :)

kat rumah era sekarang ni tak hujan tapi mendung.. hurm~

sejuk ni! brrr.. >_<

nuyui a.k.a miss YUI said...

takpe.hujan itu rahmat kan..

merahitujambu said...

hari2 hujan..redha je...=)

EyqaLuvender said...

ujan jgk kt cni...
duk ngadap lappy smbl b'bungkus dgn selimut...huhu

sue perbs.. said...

skrg ptg2 slalu hujan... bila hujan mulalah nak tido.. hehe.. thanx share doa tu

mas saari said...

suka hujan! sejuk, best...
tapi kalau hujan pagi memang liat nak bangun tidur..

JIJI YU said...

ramai tak suka hujan

syakey said...

hujan ialah rahmat :)

Qhaifa Nur said...

salam..

moga rezeki kita mencurah- curah bak air hujan yang turun, amin...

ShahzCudin said...

suka hujan,,
lagi2 time pagi2 atau tgh2 mlm..brrr..
hihi..
tq sbb kongsi doa..

Saiazuan said...

hujan, boleh jadi rahmat dan bencana.. :)

Saiazuan said...

hujan, boleh jadi rahmat dan bencana.. :)

Kancil 8349 said...

pagi...best pepagi hujan...mencabar keaktifan kita

Chegu said...

hujan???....zzzzzz

KaK LimAh Si SupiR said...

dah lame kaklimah xjenguk mimi :P

kaklimah ske bau hujan ^_^

Ain Atika Zailani said...

aminn...kalau pagi2 hujan... otak ni bersih je rasa...tenang je..

Lea Isnawi said...

hujan lagi hati ini. sobs.

asfira aminuddin said...

babe, bau ujan mmg sedap. i suka sangat! thanks for the doa. appreciate sgt! :)

Iffah Afeefah said...

suke hujan

Norlida Ramli said...

suke hujan sbb lepas tu dpt tgk pelangi..hehe

sis92 said...

johor bharu sekarang asyik hujan

tapi itu semua kan rezeki dari Allah :)

Yatie Awang said...

akak pun suka hujan...suka mandi lagi

Faaein Talip Roy said...

suka hujan..

boleh tidur sampai termimpi-mimpi..

hahaha.. ;p

Ct Aja said...

hujan tu satu nikmat..

Wanie said...

suka bau hujan..tp bile jauh dri family sedih je bile hujan..huhu

zahidah seran said...

hujan sejukkan bumi...=)

ILA HonEyBuNNy said...

suka hujan...

sebab sejookkk ja...;-)

Lia Irdelia said...

hujan rahmat buat semua..

biarpun kadangkala ia mendatangkan bencana,

namun,

turunnya ia turut memberi kebaikan..

:)

Asyikin said...

tapi tak suka bau lepas hujan, mcm ada bahan kimia =.='