Tuesday, November 29, 2011

GIGI BIRU?

Bismillahirrahmanirrahim..





Setelah berpahit maung selama setahun bercinta.,meluah kasih dan sayang bersama si dia, hari ini didatangngi kembali dengan cinta lama, siapakah dia?

Sungguh terkesan  di dalam hati, sampaikan buang air beso pon masih memikirkan hal ini, rasa serba salah menggunung di jiwa, apakah?

siapa?
apa?


sini..lihat..


















huwaaaaa, tak disangka, masih ada yang sudi mencintai si GIGI BIRU selain saya. heeee.. Almaklum la, dah macam-macam jenis geng penyampai maklumat tanpa wayar yang lebih hebat dari gigi biru ni. Bila dapat mesej ni dari junior kat inbox FB, time tu dok kopek-kopek petai... terus kunyah petai sebiji 2.. ngeeee =p

Dan lagi ye kopek petai sambile berFb, ish2, suri rumah kan multitaskinggggg. hehe. Time tu, berpeluh-peluh ase, sebab teringat pahit getir setahun bergaduh, sambung balik, cinta balik dengan GIGI BIRU.

eh, gigi biru = Bluetooth ,kang ada tersalah paham, heeee..

Mule la ligat dalam pale ni, selak-selak memori, apa yang masih berbaki dalam otak, nak ingat balik cenggana aku buat FYP ( Final Year Project) dengan menatang bluetooth ni  (baru umo bapa dah nyanyuk, aihhh). Kebetulan, junior yang amik tajuk pasal bluetooth ni pon, di bawah selian Supervisor yang sama dengan mimi masa kat U dulu.

Sekarang musim exam ye kat U? Wish u oll the best taw !
Bagi yang final year, may be, sedang serabut, campur pening, campur loya dan nak muntah dan terasa nak menggemukkan badan atau mengkrempengkan badan dengan cinta hati FYP ni. heeee.. 

baik yang final year, mahu pun the beginner year ke, the middle year ke, semoga segala kelengkapan di dada, di dahi, di kepala, di tangan dan kaki, di semua part la,  dah get ready eh.. jage molek-molek belaka ye!

InsyaAllah, Allah itu selalu mengiringi manusia yang sedang berusaha menggarab ilmu itu..
Semoga berjaya semua! =.<



 

11 comments:

Unknown said...

igtkn gigi biru pe td..hahahaha xD

Bidadari Syurga said...

komen kat fb tu akak tak faham sgt... tapi akak baca kat entry ni aja.... heeeeeeeeeeee... yg akak boleh tangkap satu aja... persediaan diri sebelum melangkah tu memang perlu... adoi... junior tanya senior ya... hebat.... weeeeeeeee

Unknown said...

opah ni nk kene ni

grrr

Unknown said...

dh agak dh mesti psl bluetooth...^_^

Falling . said...

baca sampai abes baru phm.. hehehe~

Anonymous said...

erk, ta bape paham =.='

SoLy SoLicious said...

sblm ade gigibiru, dolu2 ade infrared ...heee

Lia Irdelia said...

gg biru?

hahaha..

baru perasan.. :)

aLyn Lina said...

Ooo..gigi biru yg itu rupenye..

hehe

ShahzCudin said...

Bluetooth ropenye..
hmm..skrg ni tgh bz dgn FYP jgk..hadoi~

Kaca Lensa said...

huhu.. mcm tau jek sape tu.. =) diarg nk kne present da nex week.. wee...slalo nmpk abh ang kt lab ni.. hee