Saturday, November 26, 2011

1433H

Bismillahirrahmanirrahim..




saya: opah! selamat tahun baru..heeeee
opah: iyeeeee, selamat tahun baru, tahun baru, azam baru.
mak: hehe, mak azam ape, azam jangan makan masin sangat, nanti pening lagi.
opah: hehehe (gelak comel..kekeke)





Salam maal hijrah buat semua! dah baca doa akhir tahun, doa awal tahun tak? Semoga lembaran baru yang mulai diselak pada hari ini dan masa kehadapan, dipenuhi dengan warna warni keindahan kasih dan sayang dari-Nya, dalam meniti, menjadi hamba Ilahi...=]

Azam kome? heeee, simpan baik2 dalam hati dan teruskan usaha untuk capai azam itu. hooyeeaahh!



20 comments:

sergeant keroro said...

opah masak masin ni ada pape ke? ;p

Paris Lipton said...

sergeant : nak dpt mnantu lertew...hii slm maal hijrah!!! :))

FasiHaH SupiaN said...

Salam maal hijrah kak aimie...

Iffah Afeefah said...

k.ngh xde azam luar bese

sbb takkan mampu cpai pon kalau da perangai mls gni opah hurmmm

Lia Irdelia said...

selamat tahun baru dear..

:)

naim said...

azam macam tahun2 lepas juga, nak lihat kesatuan umat islam

Fatin Mraz said...

salam maal hijrah~

Lea Isnawi said...

salam maal hijrah mimie =)

Bella Bell said...

salam maal hijrah dear :)

ShahzCudin said...

I.Allah..
semoga istiqamah dlm usaha mncapai azam..

mr.ninja ^___^ said...

kita xperlukan hari2 trtentu spt tahun baru utk berubah..cukupla kita berazam setiap pg,setiap kali bangun dr tido,berazam pd diri utk berubah jd lbih baek dr smlm dan esok lbih baek dr hari ini..tidak perlu perubahan yg besar,cukuplah sekadar perubahan yg kecil tp istiqamah dlm melakukan perubhn trsebut...

nik nurhidayah said...

salam maal hijrah

L said...

hahhaa.. nenek dan cucu. salam maal hijrah..=)


jom bacer jup..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

kura said...

salam maal hijrah juga kak! heee :)

♥ p a a n i ♥ said...

alaa comelnye opah kamu :)
salam maal hijrah :)

maszull said...

assalamualaikum mimi...salam Maal Hijrah yer...:)

Abg Stalker said...

jgn azam je mimi..mulakn dgn programming yg baru :)salam maal hijrah dik.

ShErA said...

salam maal hijrah juga

aimi said...

selamat thun baru =)

Wanie said...

salam maal hijrah :)