Sunday, November 20, 2011

home suwit home lah

Bismillahirrahmanirrahim..









weeeeeeee~
akhirnye dapat jugak hupdate nihhh..heheh.. 

Alhamdulillah :)
Dah selamat sampai ke kampung halaman tercinta, di Gerik Perak. Daripada siang tadi nak apdate nye, tapi dah kerana dek kekenyangan dua kenduri, lepas tu sampai je rumah terus basuh segala baju orang dalam rumah ni, maka terbengkalai la acara menghupdate di katil.hehe..

Fuhhh, seronok nmpaknye melihat coverage ni HSDPA jek. haha. Mungkin coverage tenet si Celcom ni dah dibaik pulih kan. Tapi tak taw la cek sampai bile dok bertahan kan.heee.. Arapnye..lame gak lah bertahannye.. Dapat la den menyempurnakan sesi tanggungjawab bersama "Kerana Lily" kan..heee..

Kome! buat ape tuuu? =p


p.s: mimi minta maaf ye, kalau lambat membalas lawatan semua pengunjung "kerana Lily" ye.. Mimi akan cube membalas  secepat yang mungkin, hokeh! sayang semua! =.<




16 comments:

naim said...

CELCOM terbaik di utara.. ;D

Paris Lipton said...

welcome back!!! owh grik ye...

ShahzCudin said...

hehe..xda la berabuk 'kerana lily' ni..

hira said...

eh eh seronoknya dia. kenduri bagai. lapar pula rasanya. huhu

Iffah Afeefah said...

makin baik line okeyla

takdela terbiar sgt

ps: Sbnrnye bile mate nmpak opah on9 rse nk mlompat...tp smpat dikaver

Norlida Ramli said...

nasib ada line..kalo x rindula kt "kerana lily" ni..hehee

Eera Shera said...

org gerik ropenye..

slmt bercuti ^^

Ezad Skytech said...

hee..nasib baik boleh update lagi entri kan...kalau tak..terbiar la blog ni kan...hee~

cik najihah said...

amboi..suke die ye..hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

kat kg ea..

bila mau turun ipoh lak??

meh jumpa..hehe..

Asyikin said...

hihihi, moral value of story, dont underestimate your broadband. hihi

ShErA said...

orang gerik ye.. kampung shera pun kat gerik jugak.. kat kg. jong...

Rai said...

kirim salam dengan org gerik! kat kampung kami coverage macam hampeh..

ciK LyndaWawa said...

hehehe...saya selalu ngelat..tukar setting..baru dapat laju..=]

syakey said...

ewahhh,balik kampung!

Wanie said...

haha..sakan jugak die update eh..coverage baik punya kat gerik..hihi