Wednesday, November 16, 2011

iteeeeeeeeee

Bismillahirrahmanirrahim..




Situasi di klinik, tengah kemengantukan menunggu giliran, datang seorang si comei ,

budak pompuan comei: ataaakkk, iteeeee ..tenokk niii (akaak, kiteeee, tengok kite)
saya: heeee, tengok apee?
budak pompuan comei : niiii, asut iteeeeee, (sambil tunjuk kasut dia dengan baju dia yang sedondon kaler PINK)
saya: alololo, comeeeei, iyeee, baju adik comeiiiii..

berlari2 budak tu pegi kat mak dia sambil gelak2, lepas tu tunjuk kat mimi. Mak dia senyum je, mimi lagiiiii la senyum..hehehe..Sonooooknye la layan budak2 ni kan... Iteeeeee.



17 comments:

sekamar rindu said...

salam...

baca entri ni..terasa nak tawin aaa..

fathiahRAIHANA said...

Hohoo comelnyaaa ^^
ramah nya budak tuu ye . hihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

lau yui wat gtu kat mimi camne lak??

hehe..

zahidah seran said...

comel sangat!...
berbunga2 hati layan keletah kan..=)

fany wany said...

titeee sukeeee, heeee~

naim said...

titew suka gak.. :)

Rtp Farra Arisha said...

they way she talks make us feel 'auwww, comelnya budak ni'. hehehe,

Wanie said...

haha..bape umor budak itu?berani gak tu p tegur mimi..hehe

Lia Irdelia said...

ahhhahah..

sayalah budak tecik tu..
ahaks..

terperasan sudaaaa..
jgn mara :)

Cik tikah said...

baca kali ke 2 baru fhm. haha...

Ezad Skytech said...

hee..kecik2 lagi da berani...selalunya budak2 kecik ni mana nak tegur dengan orang yg dia tak kenal...

ctk said...

hihihihi...cOmeynyerrrrr!

*xsbr nk ade ank la tuh..hahaha

cik violet said...

hehe...

fae jamal said...

comel je budak tuh kan..heheh

Syana said...

elok menikah dah nih =D

Asyikin said...

dependa jugakla, kalau yang sekali layan, mengada-ngada lebih memang malas dah nak layan,kalau jenis yang entri nie, masih boleh diterima. hihi.

ataaaakkk, telamaattt padiiii... =.='

Iffah Afeefah said...

kalau org besa lame da kak ngh mls layan

nk ite2 jugak