Sunday, November 6, 2011

salam aidiladHa

Bismillahirrahmanirrahim..



Digagahkan juga kaki tangan dan badan menggagau laptop, nak menghupdate dan mengucap, Salam Aidiladha buat semua muslim dam muslimat, warga lily semuanya ye..

semoga perngorbanan yang dilakukan dalam kehidupan, hanyalah semata2 kerana Dia. Berkorban kerana-Nya, tidak pernah membalikkan kesedihan, malah dilimpah ruahkan lagi, anugerah tersembunyi oleh-Nya.. insyaAllah..=]

mimi pon tengah berkorban menahan  nafsu omma memasak lauk sodap2 tapi tak dapat makan kerana keadaan tonsil yang semakin tenat. =( Omma pon berkire2 untuk memasak lebih, sadis melihat anak nya hanya mampu melihat tapi tak sampai ke perut..wuwu.. sama2 sadis kami anak beranak..

Harapan semakin hari semakin sihat tidak dapat dilaksanakan.. pagi tadi, melihat keadaan tonsil yang membengkak dan seakan mahu bercantum, bertambah lagi pertumbuhan nanah di tonsil =(

bercakap pon dah macam orang sengau. Sungguh beraya dalam keadaan sadis.. Dugaan.. Sekali lagi mimi mohon maaf, lambat membalas kunjungan kome ye. Tak tahu bilakan tonsil ini baik dari nanah nya. Lambat lagi lah nak hupdate belog.. wuwu =(

Kome! raya molek2 ye.. Jaga kesihatan! rindu semuaaaaaa. T____T





24 comments:

EYFAalias said...

Selamat Hari Raya AidilAdha :D

Saiazuan said...

selamat hari raya qurban :D

BlueiceButterfly said...

~Salam aidiladha..semoga cepat sembuh tau..:)

syakey said...

salam aidiladha ;)

smoga tonsil tu cepat sembuh.

Panggil Aku Han said...

Salam aidiladha mimito..^_^

moga cepat sembuh...:)

Ezad Skytech said...

Salam Aidiladha..:)

JIJI YU said...

salam aidiladha

msredcheesecake said...

Belum baik lagi? Kenaoa dgn tonsil mimie?

Muga cepat sembuh dan tabah yea....

Salam Aidiladha....

Santri T.P.I.N.I said...

sabarla yer...doa kami semoga aimie cepat sembuh seperti biasa, amin... selamat hari raya aidiladha.

mas saari said...

salam aidiladha!
moga cepat sembuh ye, jangan makan rendang nanti lagi sakit tekak tu..

Gen2Merah said...

kesian Lily sambut aidil adha dengan keadaan tonsil yang membengkak macam tu.. jaga diri selalu ya.. semoga berbahagia di hari korban ini..

farhana said...

Salam aidiladha...
moga cepat sembuh..
doa banyak2 n jgn lupa mkn ubat

sergeant keroro said...

salam aidiladha opah :)

Iffah Afeefah said...

Hanmunyiiiii

semoge cpt baik

Jgn lupe ubat tau

aiyooo siannye la

sis92 said...

salam aidiladha dari sis comel :)

Saiazuan said...

Selamat Hari Raya Aidiladha
kepada semua Umat Islam Seluruh Dunia
Terutamanya Pembaca Setia Saiazuan Blog (",)

ingat,
berhenti makan sebelum kenyang hehe

Abg Stalker said...

bernanah da? :( jgn sdh k mimi..krn Allah sygkn kamu lbh,dia turunkn sedikit kesakitan.ubat mkn tau..risau dgn tonsil tu.abg x pnh kne jd x dpt bg petua tuk skt tonsil.maafkn abg.

era kecik said...

selamat hari raya.. :)

shafiqabdshukor said...

selamat hari raya

ctk said...

semoga cepat baik dear..banyakkan minum air k..

*selamat hari rye aidiladha gak :)

Wanie said...

huhu..sian die..berkorban di hari raya korban :) cepat2 sihat ye..jage kesihatan tu :) nape ngan tonsil mimi ni?sakit tekak la ye?

anamizu said...

tonsil?? benanah??? aaaaaa mimie chan kenapekah? apekah??? take a rest & medicine yaa...get well soon dear~






luv,
cik ana

khairunnisa ♥ said...

salam aidil adha :)

Kaca Lensa said...

sedihnya... nk menitis da air mata ak melihat ang begini.. tabah ye mie.. klw da pape gtaula eh..