Tuesday, October 11, 2011

1.07am ~ mimi ohh mimi

Bismillahirrahmanirrahim..





"kau ingat kau bagusss sangat ke ha? ada aku kesah.. ada aku hilang pape ke kalau tak de ko.. aku tak mati lagi kot.. blablablabla...."

di suatu sudut, kekadang mimi teringin nak jadi macam kat atas tu..
Jadi kasar? bukan..Jadi seorang yang berani melontarkan apa yang sarat dalam hati..

jadi seperti kak Fynn Jamal yang lantang di pentas ramai tempoh hari, yang berani meraung, melontar apa yang terus menerus keluar dari balik neuron mindanya.. aduhaiii...      

Tapi apakan daya..
mimi tetap mimi..tak boleh nak menjadi seperti yang di atas..seorang aimie amalina yang hanya berani berkecamuk dalam hati... Dalam penulisan sendiri pun masih takot-takot melontarkan kata-kata, walau tahu itu belog kamu!kamu berhak menulis apa saja..tapi..macam tu je lah..berlalu bagai angin menyapa muke yang tak berapa nak comei ~

kekadang dah siap tulis panjang kata-kata lantang, sesaat kemudian, klik butang delete kurang dari sesaat pun.. =.=

Aduhai.. semoga Tuhan selalu dengar hati ini yang penuh kalut ini...semoga hati ini..hati kamu dan kamu juga selalu dekat dengan Ilahi..    

Nunite kome!        


21 comments:

Ain Atika Zailani said...

alaaa sabar ye mimi...orang yang sabar ni selalu dilindungi...

yen(toka ziizokukuto) said...

lily,,teruskan je macam ni,,tak perlu jadi orang lain :)

mula2,,memang lah ni blog kita,,kita berhak tulis apa2,,,
tapi kita pon ada pembaca jugak kan,, :) ,,tanpe pembaca,,apa guna blog :)

Fara E's said...

pedulikan je (:

Kancil 8349 said...

dulu orang akan hormat kita yang berhemah tetapi sekarang lain...kau kasar baru orang hormat...dunia sudah terbalik

Run Away said...

sabar ye...pedulikan jew...;d

Cik Sara said...

Yo! Tetiba nak cari lagu Fynn Jamal yang ala-ala sempoi tu.. Ada aku kesah??? Hahaha..

Santri T.P.I.N.I said...

sabar ye mimi...ingt pepath ni: telajak perahu boleh diundur..terlajak kat buruk padahnya sebab takde gear reverse...he3

Yatie Awang said...

kita boleh melontarkan apa yang tersirat di hati, tapi sebaik2nya, jaga kata2...kerana kata2 yang lebih tersusun lebih dalam bila disuarakan

siti kektus said...

buat je apa yg di rasakan elok selagi tak over. ok? keep smile. ;)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

tak perlu jadi org lain, jadilah diri sendiri.diam lebih baik dari byk berkata-kata yg sia-sia.

Iffah Afeefah said...

Erm ayt tu bese kak ngh nk gne

Kaca Lensa said...

haha.. kalaulah ang cm tu.. mmg terkejut besa ak.. =P

bloghok said...

rilex3

Niena Pengembara Ilahi said...

erm...jadilah diri kta..
bersabar ye cu

JIJI YU said...

kalo dah dijalankebenaran..berkata kata lah kalopon pahit

maszull said...

salam mimi...kenapa ni ada masalah ker...bersabarlah itu lebih baikkn wahai dear...:)

sleeping_maniac90 said...

just be yourself ok hehhee

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai,nape ni..

sbr2..jd dr sndiri aje lg snng..

[sutera kasih] said...

teringin jgk nk ganas2 dlm blog..tp apakan daya, itu bkn jiwa sbnr..cececehhhh

SweetLikeWhat said...

jadi diri sendiri itu lebih baik...

ctk said...

ct pon tringin gak nk jd gitu...tp ape kata org yg membace plak...kalau kita idop sesorang xpew..huhuhu