Tuesday, October 25, 2011

wanita itu persis ..

Bismillahirrahmanirrahim..




wanita itu? boleh tak kalau mimi nak ibarat kan wanita itu persis Marshmallow! 
tawu tak ape marsmallow tu ape? kalau tak tawu, mesti kome penah tengok menatang ni =]
ala, yang lembut-lembut lagi kayak comei. 

Asal slang jadi endon pulak ni.. ha.. yang kiut tu.. Kalau mimi beli banyak-banyak buh dalam balang, lepas tu tengok je.. kaka.. Tak makan pon. Membazir betol.. Ish ish.. sekarang dah Tak beli dah..heee, tengok je lelame kat kedai.. =p


wanita itu persis marshmallow?


marshmallow tu lembut je kan. Bila di tekan, lantun balik, sebab kenyal.

Begituah jugak hati wanita, lembut je. Tengok ibu, walau hatinya dihenyak dengan macam-macam dugaan, dia masih ibu,ibu yang sama macam 23 tahun yang lalu, semasa melahirkan diri ini.. 





    
marshmallow tu comel kan? kaler die tak penah nak striking sampai nak terkeluar bebola mata. Soft jek. 

Perempuan tu, wanita itu, kejadiannya itu sendiri kaya dengan kecomelan, kegebuan, keayuan kan. Sebab tu, Tuhan itu menciptakan lelaki itu akan di temani dengan kecomelan wanita itu.









marshmallow tu comel pun tetap lunyai di perut manusia. Walau dicelup dalam coklat ke, di bakor ke, tetap akhir riwayat nya berakhir di perut. 

Walau wanita itu lembut, wanita itu halus ciptaan nya, hati nya pun cepat je rapuh, cepat je tersentuh. Anak pegi belajar jauh, anak ilek je siap jejoli dengan member, yang si emak, meraung rindu kan anak di rumah.



so, peringatan yang nak di bawa di sini, selaku wanita kan, Hargailah "marshmallow" anda ye! jangan biar dia sekadar lunyai di perot anda. =.<





28 comments:

Fara E's said...

wow , marshmallow , hikhik

nuyui a.k.a miss YUI said...

suka mashmellow..nyum2..

wah..wanita diumpamakn spt itu ea..

hatinya lembut..

hira said...

wah, comel! SUKA! hehe :D

Zul Fattah said...

ada jugak perumpamaan macam ni ye? erm.. bagus.. aku suka ..sampai r apa yg ko nk sampaikan..

Syana said...

entry ini sungguh mengharukannn. teringat emak di kampung T___T

zahidah seran said...

tak suka makan marshmmellow.
suka tengok sebab gebu dan comel bak kata mimie..=)

AzatLazat said...

nak belanja marshmallow ke?

sleeping_maniac90 said...

marshmallow!!..
nyummy hehehe

diana said...

mashmallow jugak comel...
kita kan comel..:p

JIJI YU said...

ni2..abang long ji gebu sampai dah ni

Kancil 8349 said...

gebu dan menawan...buat hati lelaki goyang...

abah khalisha said...

ada jg yg ganazzzz..hehehe

Iffah Afeefah said...

Jiji poyooo
gebu sgtla

wanita ibarat gula2 kapasla opah.

Nalisa Syahira said...

machmello , uwwww

naim said...

salam

akak

persis

mawar berduri baru cun.. :)

ctk said...

ammm..rse cm nk mkn je...masrhmallow mmg lembut..spongebob suke makan..hihi

era kecik said...

marshmallow.. yummy :)

rasa nak makan la pulak.. hehehe

siti kektus said...

kurang minat makan marshmallow ni. sebanya. err. tak tau. yg penting tak minat. hehe :p

NadiRah said...

comeynye..pompuan jd mashmallow...laki jadi pe?? asam jeruk??? kih3

bobiedanbad said...

sy suka marshmallow coklat

Norlida Ramli said...

suka marshmallow..kalo celupkan dia lam hot coklat! nyum2...hehe

aah..setuju ngan entry ni..wanita persis marshmallow :)

faridah nazurah said...

marshmallow sangat2 sedap dan comel!!!!

Saiazuan said...

seriusly x pernah rasa lg.. huhu

maszull said...

assalamualaikum mimi...uncle suka sgt mkn marshmallow ni kalau nampak pasti nak beli nyer...:)

sha my heart said...

marshmallow.. lamanya tak makan.

Lia Irdelia said...

alahai..
comelnya..
x sampai hati nak makan..
hehehe..

Umie Artoqiemie said...

wanitaaa itu OHSEM ! :) HEHEH

ShErA said...

marshmellow... buat shera lapar ni