Sunday, October 9, 2011

siling ke syiling, adehhhh..

Bismillahirrahmanirrahim..



Less Stress by ~ antre

Pernah tak jadi kat kome, bila saat kome baring, dan pandangan mata tepat menghala ke siling atau kipas atau wallpaper kat  siling kita rase macam kita kena melalui kawasann bulatan dan kepala kita turut bulat dan ting tong.. penah tak jadi macam tu?

heee.. mimi tengah merasai nye masa ni? err.. tak tahulah kenapa.. tak sihat ke, ermm..asenye sihat je luaran ni..dalaman wallahua'lam..sebab mimi pon tak dapat nak tengok keadaan kat dalam mimi ni macam mane kan?

kelmarin jumpe doktor.. Doktor kate mungkin mimi stress.. erk.. stress? haiyoooo.. Ase macam gembire jek.. Tak de pulak macam ponggok rindukan cek Moon, aduhai..pelik =.=

Don't Eat Me by ~ Jsaren

Tapi.. kekadang, mungkin kita tak sedar dengan kehadiran stress tu kan? stress dalaman mungkin terbentuk dengan pesatnye sehingga kan kita tak sedar dah beranak pinak, dah bercucu cicit piut miut dah tahap pertumbuhan stress dalam badan ni..

Sebab apa kita tak sedar? sebab kita tak pernah nak hamek peduli tiap-tiap mende yang remeh yang berlaku dalam hidup.. Mungkin kita dah hamek peduli.. tapi masih ada saki baki berjiwa ber roh yang masih malar segar menghantui dalam diri sehinggakan stress terbentuk dan menjalarnya hebat dalam tubuh..

Stress ke tak stress ke.. ITulah hakikat kehidupan.. stress menjadikan diri kita lebih menghargai kehidupan agar mencintai kesihatan.. kesihatan kan nikmat Tuhan..nikmat tuhan kan amanah.. jadikanlah diri kita semua beramanah dengan tiap-tiap pemberian-Nya.. 

so kome! tamo stresssss stressss taw..Nanti pandang siling asek nak kire bilah kipas bape jek..kekeke.. ceria sokmoooo naa! =.<




p/s: kekadang dah penat nak klik kat JobSTRESSSS tu =.=



22 comments:

Ku Azhar said...

aku stresss!!! hehehe

bobiedanbad said...

jangan stress kita rileks je hihi

Nadzirah K. said...

stress x baik utk kesihatan..hehe

EyqaLuvender said...

tetibe rse stress pas bce entry ni..hahaha ;p

NasZ said...

mimi stress ke ni? g makan banyak2. hilang kot nanti stress tu. hehehe.

MOHD NASER.com

Panggil Aku Han said...

aimie stress ke?? ambil masa untuk bersendiri seketika..:)

Umi Asura Sanusi said...

dulu pernah gak jumpa doktor sebab sakit kepala. boleh pulak doktor tu cakap "awak ambil kos apa".. bila jawab, doktor tu balas balik "susah sangat ke kos au___" tu.. ye, dr ssh smpai stress, ingat kos medik je ke ssh?

cik mimi jgn stress2 ok!

Lia Irdelia said...

jgn stress2.. hhehe..
takper..
usaha tangga kejyaan..
saya dulu begitu jua..
dilema fresH gRADUATE..
Huuhhuhu..

izyan yasmin said...

jgnlaa stress2 syg . cool lorhh :)

mr.ninja ^___^ said...

aaaaaaaaaaaarrrrrggghhhhhhhhh!!!!!
aku stresss =p

mr.ninja ^___^ said...

aaaaaaaaaaaarrrrrggghhhhhhhhh!!!!!
aku stresss =p

anamizu said...

ce kome senyum aje..
ce senyum..
ce la senyum.
lebor sikit lagi..
lagi sikit lagi..
mcm gini ^_________^
ha kan x stress dah kan?
terase nak SENYUUMMMM je kan? :P





luv,
cik ana

[sutera kasih] said...

dugaan dek :)
aimie smbgla kt ums, dpt jd tutor comel lote hehe

Shuk_ArChie said...

sayangilah diri anda.. stress cepat tua tau! hahaha ;)

AzatLazat said...

jangan stress2 la mak cik
kalo stress jugak pegi makan strepsil
kakakaka
(ok tak kelakar)
:(

ILA HonEyBuNNy said...

kekadang stress jugak...hehe

tapi terus buat bnda y boleh ilgkn stress..g jalan2...heheh

Ezad Skytech said...

kalau da stress tu..mula buat benda pelik2 ni kan mimi..tengok siling kira bilah kipas pun jadi la..heee~

Niena Pengembara Ilahi said...

cuba tgk ikan2 yg berenang,,, InsyaAllah stress hilang ngan sndiri :)

ciK LyndaWawa said...

huhuhuhu..andainyabola leh pegang camtu..huhu

NA said...

Ek apabila Mimito tulis camtu boleh menyedarkan stress tu boleh tak disedari.
Kak Wina pun gembira gak tapi adalah risau skit-skit. Hmm agaknya kena juga luahkan takleh pendam nanti meletup :)

Thanks for advice.

-wina1979-

maszull said...

salam mimi...jgn stress2 yer nanti adalah job tu sabo jer...:)

ctk said...

strees sgt ke..hehe..cian kamu...dulu ct suka tgk kipas berpusing smpai penin jadinya..haha