Sunday, October 9, 2011

lessOn 95

Bismillahirrahmanirrahim..




weeehuuu! selamat petang !

erk, lambat nye buka kedai rini.. moge-moge rezeki ari ni masih ramai la yang sudi mai bace kedai Kerana Lily.. kikiki..

sooommm tengok lessOn hari ni :





okeh, asenye kome dan ramai lagi dah tawu kan.. Tapi sajelah nak mengingatkan kan.. hehe.. Takot terlupe.. mimi dah jadi reminder korang.. =]

So, pakaian berwarna putih ni bes kan.. suci murni jek kan.. Tak de macam haru biru ase bile kite pandang seseorang yang berpakaian warna putih kan.. Ase tenang jekk =]

Walau bagaimanapun, bagi kaum-kaum seantero dengan ku (wanita), harussss la jugak diingat dan berwaspada.. bile dah pakai baju light-light ni.. jangan pulak bagi mate orang light sama kan? so.. boleh nak pakai tapi pakai la dengan berhemah.. pastikan baju yang jarang or yang cerah ini disertakan alasnye kan? baru perfect+cute+comei jek kan kan?

Putih  itu suci murni
Putih itu  lambang peribadi sejati..
Putih itu mendamaikan , kekal abadi =]



10 comments:

Nadzirah K. said...

putih itu suci :)

EyqaLuvender said...

jgnlah kte b'bangga n merasa megah dgn pakaian b'jenama,mahal n b'warna-warni krn pabila roh meninggalkan jasad,hny kain putih m'jd p'balut badan :)
Nice entry aimie!

Run Away said...

sy banyak baju wana putih pink dan hitam...wana blink2...belum ada hek...;d

Ezad Skytech said...

baju putih mmg sy suka pakai...koleksi baju pun banyak warna putih...hee~

anamizu said...

mari kite memPUTIHkan diri..
weee~~ :P




luv,
cik ana

Ini Kisah Tia said...

Tia kurang baju kaler putih sebab tak tahan lama . kejap je dah tak jadi putih .. hehe

Mya said...

suka putih=)

ciK LyndaWawa said...

saya banyak baju putih gak...huhuhu=]

NA said...

Betul kena lapik bagi tak nampak.
Lagipun baju putih susah nak jaga.

-wina1979-

ctk said...

betul2..baju putih ni selalunyer ley tgk belahdalam..hOhO..bahaya skit...tp ct teringin nk ada baju putih :D