Sunday, October 30, 2011

11.51pm~ Selamat Tinggal oktober

Bismillahirrahmanirrahim.





cherry blossom sunset by ~ jyoujo


sejak tahu
apa itu hari kelahiran
tak sabar menanti bulan ini
bulan oktober

tiap-tiap tahun
biar pun tidak meraikan hari ini
cukup ingatan dari kawan-kawan sendiri
betapa tiada tragedi oktober untuk mimi..

18 oktober 2012
semoga berjumpe lagi tahun depan
insyaAllah
dengan 
aimie amalina azman
yang lebih bernilai
disisi pencipta-Mu ~

macam tak de kate2 pulak kan malam ni
ha,
untuk kome!


"Matahari tidak mengejar bulan dan malam pula tidak dapat mendahului siang kerana masing-masing beredar pada tempatnya." (Surah Yassin, ayat 40)

semua pasti beredar mengikut masa dan ketentuan-Nya
begitu juga hidup ini,
akan terus beredar dengan perintah-Nya
tiada yang mampu mencuri masa peredaran ini
melainkan diri sendiri..

selamat malam semua!



25 comments:

Wanie said...

happy birtday in avanced untuk tahun depan..hihihi..aci kan?

semoga tahun depan masing2 dah bekerjaya..dah berkeluarga pun ok jugak :)

anamizu said...

errrr bday aimie 18oct ke???
dah lepas la ni??? aiseh...
errr tp wish utk hari2 mendatang
pun bleh gak kan?kan?kan? hehe
semoga kita smua sentiasa dlm
liingkungan rahmatNYA =)




lame x bw.busy skit lately :(
and now im back! hehe


luv,
cik ana

Cik Jannah said...

waa... kejapnya masa berlalu kan?

Bro ahmad said...

teruja nak november ke....cantik header blog ni.

syarifahsidrus said...

selamat malam..

masa makin pantas...

ctk said...

hehe...nice last entry for this month :D

yen(toka ziizokukuto) said...

mimi :)
terima kasih atas kata kata indah tuh:)
selamat malam juga

Santri T.P.I.N.I said...

selamat datang november...

Norlida Ramli said...

laa..besday aimi 18 oct??sama ngn my bff lahh..hehe..hepi belated besday:)

slmt dtg november :)

Kancil 8349 said...

cantik header....hehehe... bulan oktober nie banyak kenangannya...dari belajar sampailah kerja

EyA edamanhatiku said...

epi belated bitday n wish u de best in life

era kecik said...

bye-bye oktober..

hi! november.. hehehe

Deeyaudeen Sabri said...

hepi belated besday mimi !! ehehe nah kek span. :P

Yatie Awang said...

sama le kita mimi, bulan oktober bulan yang dinanti, InsyaAllah bertemu lagi kita tahun hadapan

kura said...

semoga sama sama jumpa otober tahun depan. heheh

nuyui a.k.a miss YUI said...

insyaALLAH,tahun depan kt ketemu lg ea twin!

Iffah Afeefah said...

Sehari lg

Fara E's said...

hello november (:

asfira aminuddin said...

babe, live your life without any regrets! jangan tinggalkan sesaat yang tak bermakna dlm hidup kita :)

Zul Fattah said...

hargailah hidup masa ini.. jgan menyesal dikemudian hari..

mas saari said...

makin pantas masa berlalu semakin umur kita makin meningkat dan semakin hampir kita dengan kematian kan?

anismelon said...

selamat tinggal okt yang menakitkan..weeee..moga november mengembirakan..:)

Mya said...

moga hari2 mendatang memberi lebih erti dan kita makin perbaiki diri. hello november =)

fathiahRAIHANA said...

ehh kenapa mai dlm blog nie rasa byk sgt jmpak pktaan bulan ea ? Hihihi

syakey said...

insyAllah, Allah akan memanjangkan usia itu untuk kita mengumpul bekalan kita di pdg masyar nanti ;)