Saturday, October 22, 2011

cool gilerrr ahh opah!

Bismillahirrahmanirrahim..

Chocolate. by ~ ohshrubbery



ohh cekelat, walau kau warne cekelat,
hati ku tidak sama sekali kelat.

ohh cekelat, sentiasa ada dalam loker ku,
mase time nanes, kau la kekasih ku.

ohh, cekelat, dah name cekelat,manis la engkau,
manis itulah mencerdaskan kaki tanganku menggagau.

ohh cekelat, selamanya kau tak pernah mengecewakan,
sebab itulah aku sokmo comei kan.



holaaaa~ berpantun cekelat pulak. Tadilah ni.. alkisahnye, dalam seminggu kalau mak tak bergayot dengan adik die, mesti tak sah..

So, kalu dah gayot tu kan, mestilah gossip2 gurlss sikit kan. Ada gossip besshh tadi, yang diceritakan semula oleh makcik kat  mak mase koling2 tadi.. :

cik mi aka adik mak,

opah: mi, mak makan cekelat dalam peti ais tu habis dah.
cikmi: hah???????? mak makan habis???? 
opah: ha, 3 papan sume mak makan..
cikmi: ya ampunnnnn!! blablablabla... (merepek isau opah sakit la makan tak tentu ni..keke)


keke, giler teror opah aku nih. Semenjak sehat ni, alhamdulillah, macam-macam makanan die dah boleh makan. Termasuklah 3 papan cekelat yang mimi bawa mase raya ari tu, tujuan nak bagi cikmi,adik mak tu, akhirnya dah selamat dalam poyot opah..kaka..

opah oohh opah.. Dah jemu gamaknya makan lempeng ari-ari..kiki.. coool gile!


14 comments:

Ezad Skytech said...

hee..3 papan opah mimi makan sorang je..cool la...heee~

Iffah Afeefah said...

Great opah ni

wahhh hebak

SoLy SoLicious said...

lol.. nak jugak...heeee

cik violet said...

dasat..hehe

nik rosmawati said...

wah...opah kamoo mmg cool..hehe..salam kenal dear :)

Saiazuan said...

cokelat sgt sedap :D

wah skali 3 papan dia mkn ek? bgs2.. sehat dia :D

era kecik said...

yummy~~

huh! makan coklat 3 papan? sedapnya..

maszull said...

assalamualaikum mimi...sedapnya coklat tu nyummmmm...:)

OnE_NiEy ChAn said...

opah opah :)

mr.ninja ^___^ said...

opah mkn 3papan,kalau cucu die yg sowg ni xtawla bape papan cekelat plak die mkn..HANTU CEKELAT

JIJI YU said...

opah vogue tak

Kancil 8349 said...

tengok kuih coklat tu...sedapnya

eva said...

ahhaah mesti opah jadi superactive lps makn coklat.. byk giler 3 papan tu.. sy tak sanggup.. hahaha..

ctk said...

waaaaa..gambar tuh memang mencabar nafsu..hahaha