Thursday, October 20, 2011

banyak nye kaki dia

Bismillahirrahmanirrahim..





tengah sedap dok ngunyak kerapkerup kepok CRISTA perisa totong
tangan kiri dok kelik2
nak ber belog snorkeling
deme deme yang dah menyinggah ke belog mimi
erk
gullpppp!!~
tercekik jap
terlopong
sebab

.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..






gagagagagaga
terlopong dek kejap tengok penuh ruang lappy ku yang kocik nih
huuuuuuuuu
sangat la kagum dengan empunye belog ni
weeee
(bile la aku nak ada DSLR nih..wuwuw)


siap mimi bole pulak dok mengire bape ketul kaki si gonggok comei ni
hehehehe

hayoooo
sape empunye gambo ni?
 mestilah empunye  Khairul Onggon ni
pe lagiii, sile selongkar belog die dan terlopong kan lagi mulut kome
hehehe


indahnye alam Dia kan?




19 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

suka pegang..pastu dia bulat cntik..malu..heheh..

JIJI YU said...

ini la mentibang

Hanie_Dew said...

tu la best kan ada dslr+skill. boel capture pixas yg ohhseeemmm...

aku xde skill fotografi.tp mgkn bole diasah pakai pengasah pensel.

mmeg ken palangkung la kalau xbawak aku kan. cam paham paham je ko.bagus bagus.

Zul Fattah said...

mak aii.. tanjat boboi.. hehe..
dulu aku suka main2 dgan natang ni.. haha...

Qhaifa Nur said...

salam singgah

kalau macam ni jenuh nak kira...unikkan..

dah follow jom follow back
qhaifanurin.blogspot.com

Iffah Afeefah said...

Wahhh cntikla

Musang said...

sib baik minatang ni xpakai kasut..kalau x susahlah

mizzkechique said...

geli kot dgn menatang ni..huhu

sis92 said...

hehe suka main2 ngan beliau
cakkk hehe ")

Saiazuan said...

trauma ngan lipan! :(

Santri T.P.I.N.I said...

ingat pulak lagu yg jarjit nyanyi dalam upin ipin...binatang apa banyak kaki....

gmbr chicharito tu mmg dia tgh berdoa setiap kali bermain bola dgn M.U tapi sayang dia blum Islam lagi...

Atiqah Wadiah said...

x ley tgk..geeeliiii~

merahitujambu said...

sesetengah org geli kan dgn ulat ni. sy suka pegang

♥ norlida ramli ♥ said...

ewww..geli la tgk menatang ni..huhu...

syiok ada dslr!ntah la bila leh dpt..hehe

fiq. said...

ish, seram la mimi ni!

ShahzCudin said...

clear btol gmbr..tgk ngn mata dekat2 pon xnmpk cmni..

Ezad Skytech said...

erk..walaupun cuma gambar je..da macam terasa betul2 je ni...huhuh...

p/s : dekat betul zoom kan gambar ni..huuhh..

aimi said...

ek?? xgeli ke??? =)

ctk said...

waaaa...xke ulat tuuuu...eiii geli2..hahha