Wednesday, October 5, 2011

perTaMa pemaCu banGsa

Bismillahirrahmanirrahim..




Angin bayu membawa diriku
Sepintas lalu ku terkenangkan mu
Memori silam meresap malam
Kenangan bersama tersimpan selamanya
Walaupun kau pergi jauh dari diri ini
Cintaku masih bersemadi di hati
Keyakinan kita kan kembali
Menghidupkan semula janji bara cinta...


seal bicolor ragdoll by ~ venomxbaby

nyummmmmyy..cedaaaaapnyeee ..hihi..~

kekeke..ngengade pulak imbau lagu lame nihhhh. Tapi sebenanye tak de kene mengena pon dengan ape yang nak dicitekan..hehehe

Selalu jadi anak sulung dalam rumah..kalau kat luar ketua untuk itu ini...tahi lalat kat bahu ni pon berketoi-ketoi.. orang tua kata, nak pikul tanggungjawab nihh? betul ke? hehe..sesekali teringin nak jadi anak last-last ni..hehe..manje, manje dengan ibu dan ayah ..hoho..gedik sekali disitu. =.=

haihhh..itulah.. manusia selalu tak puas hati kan.. ish ish.. apelah mimi ni.. ish ish... bersyukur dengan apa yang telah termaktub..

sudah sedianya, diri ini dilahirkan untuk menjadi anak sulung.. Kalau akak ada, mimi jadi anak kedua lah.. Tapi Tuhan itu lebih mengetahui, yang terbaik untuk diri ini..Mungkin Tuhan nak diri ni lebih bertanggungjawab dari sehari ke sehari an?

mane lah tawu kan,dengan terjadi nye anak sulung ni.. kot empunye belog ni pemacu negara? keke.. Berangan je aihhh....hehe..

bergembiralah jadi anak sulung!hehe =.<



21 comments:

Ezad Skytech said...

heee...sama la kita mimi..anak sulung..

pemacu negara..? hee..sesekali takpe kot berangan..:D

mr.ninja ^___^ said...

tu lagu lame
'feminin - untukmu'

teha said...

homaii ! kucing tu kiut nyee...

Zul Fattah said...

aku anak bongsu, ok je.. xde la nk manja2 .. slalu mkan penampaq je

Niena Pengembara Ilahi said...

chumelll nye diaaaaa~

Kancil 8349 said...

Kancil anak sulung...hehehe...seronok oo...hehehe

p/s : lagu elite tu kan

zuera said...

eh..kite anak last..xley ke jd pmcu ngre??hehehe

Bidadari Syurga said...

insyallah.... jgn resah ok... selalunya disebalik 'cerita' ada cerita yang paling menarik disediakan DIA. smooth.... akakpun anak sulung....

[sutera kasih] said...

suka lagu ni..best kan dekk :)


aimie kan ada akak jd kakak :P

Gen2Merah said...

lagu kenangan saya tahun 90-an ni... all the best lily

Niena Pengembara Ilahi said...

muka sbnr dia xsama langsung haha

AdyBudika said...

comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

fuuwooo....jadi pemacu negara...amin. sya doakan..... :)

Bro ahmad said...

takpe sama dengan bro..anak sulung boleh ragging adik dan kuasa veto...:)

tak bagi bro cuti erkk huhh

ciK LyndaWawa said...

wah..itu lagu feminiin...i like!!!

kucing itu comel ah...=]

bobiedanbad said...

feminin...saya anak last sama2lh kita memacu pembangunan negara

sleeping_maniac90 said...

haha has ank sulong.. tp kt umh cm adik je.. prngai x matang haha

KaK LimAh Si SupiR said...

kaklimah anak bgsu :P

*pssttt..kucing tuuu comeyyyyyyyyy ^_^

Hanie_Dew said...

aku anak sulungggggg...best sebab masa kecik kecik sume barang baru. adik dpt 2nd hand. hahahahha

maszull said...

salam mimi...alamak comeii nyer die...bagi kat mama la yer...

jadi kak long besar tanggungjawabnya tau moga menjadi anak sulung yg baik...:)

ShErA said...

srnk jadi anak sulung... apa2 pun dapat dulu.. hehe