Saturday, October 8, 2011

ini bukan entri 18 XXXXX

Bismillahirrahmanirrahim..




Salam petang kome!
kat sini, jap lagi dah nak maghrib, dah gelap dah, kengkawan burung sume dah balik sarang hae dah. Tetibe teringat cite lucah tak berapa nak lucah, cite lucah yang mimi nak kome berjage-jage taw!

Masa tu, mimi baru je sempat mendarat kat epot, kire lepas konvo tu, famili balik dulu, mimi balik esoknye.. So, sampai KK, dalam jam 830 malam macam tulah. So, lepaas famili pick up mimi, terus la ayah bawa pegi  makan kat restoren yang selalu jugak la pi sana sebelum ni..

Dah makan-makan sume, dah bayar sume, nak balik la, so, adik jalan dulu la, menghala ke kete kan.. Belakang tempat duduk kami kat restoren tu, ada 2 orang lelaki yang, asenye bukan warganegara sini, nak kate vietnam ke myanmar ke, cam tak sure la...yang penting bukan muke jejaka Melayu la..

So, mase adik menghala ke kete tu, mimi terkalih kat 2 lelaki asing tu. huh! Yang sorang tu, sedang memandang adik dengan tak kelip-kelip sambil membuat sesuatu terhadap kemaluannya, buat ape? Kome dapat agak kot..hohoho.. nak cite pon macam tak sanggup nak tulih!.. erkkk! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Mimi yang tengok tu errrr.. Geramnyaaa. lekas-lekas pi kat adik, lekas-lekas jalan.. Beredar dari restoren tu.. errr.. asenye adik tidak memakai pakaian yang mencolok mata tapi kenapa lelaki tu buat cam tu? ase sangat mentakotkan hokeh!

kome, pompuan sumeeee, lelaki pon, err, boleh la jugak, alert la dengan keadaan sekeliling hokeh! Tanda-tanda gangguan seksualan begini adalah sangat membahayakan.. aihhh.. Sungguh tak selamat keadaan di luar sekarang.. =.=


18 comments:

..cik gugu.. said...

aiyooooo gangguan seksual tuh~

SoLy SoLicious said...

haissh..menakutkan..

♥ norlida ramli ♥ said...

ee..ase mcm geli pulak.skrg ni mmg x slmt...tu yg selalu kena berjaga2...huhu

ShErA said...

kat mana2 pun orang boleh buat gangguan seksual ni...

Bidadari Syurga said...

haish.... :(

EyqaLuvender said...

glerlah scary...
gler sex uhh laki tuh!

ILA HonEyBuNNy said...

menakotkan kan...

ila pernah jugak ternampak begitu dengan adik masa nak lintas jalan...mmg gila r laki jenis cmne...

bobiedanbad said...

sangat menakutkan

syafiqakarim said...

pfft.betul.selalu iqa tgk dlm tren jd.err..
mungkin muka kalian kelihatan seksi?
jerit sekuat hati lain kali.walaupun
dari jauh.biar semua tengokk dia.haha

yaya said...

bahayany...skrg..yg tak seksi pun di pndang seksi..

[sutera kasih] said...

skrg ni makin ramai yg dh tak betul..serammm

NA said...

Mesti fobia kan terkena peristiwa camni?

-wina1979-

Nalisa Syahira said...

ish ish ish ,

budak penjara said...

haha..adik ko pakai seksi ke??

Nadzirah K. said...

eee...pervert..hehe

Ezad Skytech said...

huuhh..lain macam je lelaki tu..adoii..bahaya2~

ctk said...

ish menakotkan..bOngOkz gilas tuh...huhuhu

JIJI YU said...

imaginasi die tinggi