Friday, October 28, 2011

aku tak kesah diintebiu

Bismillahirrahmanirrahim..




okeh, kome semua, masuk kali ni, dah kali ke 3 di intebiu..kekeke.. Okeh, saya mang suke la intebiu2 ni (kecuali intebiu nak mintak keje..hahahaha). Kali ni kak hanie dan kak jue pulak yang gileeerrr sempoi ni nak intebiu mimi pulak.. awww ~

okeh, dimulakan dengan, 11 fakta bukan auta tentang Aimie Amalina Azman ye,
err, blurrr jam terus otak.hahaha..tulah belagak tadi, haha, okeh, sirius2, jom tengok meh:

1. saya bukan orang sabah tapi dok sabah, saya anak Perak!
2. saya memang suke bercakap, sesape yag kenal saya mesti geleng pale =.=
3. saya memang hantu laksa dan petai.
4. saya suke tengok cite korea tapi sampai pertengahan episod lepas tu tak taw bile nak sambung tengok.
5. saya giler kopi! KOPI addicted!
6. saya suke pekataan comei, kalau bole semua bende nak disebut comei.
7. saya suke kaco adik saya yang umor 15 tahun tu sebab kami 2 beradik je =.<
8. saya suke menangis tanpa sebab. hurm3.
9. saya penah pengsan dalam tidur.
10. saya penah koyak duet ayah 50 hengget berkeping2 mase kecik2 dulu.
11. saya selalu berangan nak jadi wanita pemangkin dunia, keke.


okeh, dah habis kan, ni pulak soklan yang kak jue dan kak hanie tanya kat mimi :

1. Kalau anda jumpa sejuta ringgit di jalan, anda _______?
pengsan kejap, lepas tu senyum sepanjang hari..keke

2. Kalau selena Gomez datang rumah anda, anda _______?
meh2 makan meh, ada lempeng je selena, biasa makan kan..keke

3. Kalau anda ada doraemon, anda _______?
nak peluk doraemon kuat2 sebab doraemon dah mati..sedih =(

4. Kalau Bruno mars kata anda adik dia, anda _______?
ohh, yeke, baru tawu, okeh, sok kite gi buat ujian DNA ye abang bruno, hehe.

5. Kalau anda bijak, anda _______?
selamat kan bumi Malaysia yang saya sayang ni =]

6. Kalau anda seekor semut, anda _______?
kacau semua orang dalam dunia ni..hahaha, akulah king of the world..haha

7. Kalau anda budak kecil, anda _______?
mama! nak gule2 kapas ari2 boleh tak. Nak bagi gigi adik rongak..keke

8. Kalau anda cuma ada sepuluh sen, anda _______?
menabung la, ape lagi..sikit2 lame2 jadi Kinabalu Mountain!keke

9. Kalau anda ada time machine, anda _______?
nak ulang SPM, nak dapat 11a1..kiki

10. Kalau anda dapat baucer KFC setahun, anda _______?
hehehe, ajak satu kampung buat kenduri kawen terus dengan baucer KFC..hehe


11. Kalau anda seekor burung, anda _______?
nak terbang ari2 ke Italia de romantika..hehehe


disebabkan tak tawu nak tag sapa, maka malas lah nak teruskan intebiu ni..hee..okeh2, lai2, mimi buka lagi sape yang nak intebiu mimi...hehehe =p



17 comments:

Wanie said...

haha..ape buat tak abes ni..kite macam banyak je persamaan :D klu tgk cite korea tak tengok sampai abes, tgk cite korea lain plak..haha

tak gtau pn boleh agak mimi banyak cakap :P

*baru nak tag, tapi kesian plak, wanie tag org lain laa..hehehe

Iffah Afeefah said...

Nak romntika jugakkkk

Norlida Ramli said...

kopi addicted??hahaha ida lak nescage addicted!!
hidup nescafe.yeah!haha

Totie@Tomy said...

bestnya nescafe..tapi sayang akak dah 8bulan tak minum..demi baby dalam tummy..wawawawawa

SoLy SoLicious said...

kalo justin bibir dtg umah? hihihi

adam said...

hehehe jawapan kelakar je. :D

EYFAalias said...

hahahahaa. lawak la :D

Lea Isnawi said...

suka nanges tanpa sebab? cmne tu? teeettt!! hihihi

wah gila ah koyak duit duit rm50 begitu saja
bg kat lea kan besh!

ctk said...

waaaa...xske semuttttttttttttttt! jgn kacau ct..huhu

*ct cOmei x? sebutlah sebutlah..haha

Alisya said...

wa..dah lama tak makan gula2 kapas...

..cik gugu.. said...

uit ape ni buat x abes~~~ hahah~

maszull said...

assalamualaikum mimi...apa hal hari ni semuanya kena tag sape la yg mulakn ni yer...:)

terpaksa jawab yer...:)

Ezad Skytech said...

haha...yang part koyak duit RM50 tu paling best...ish3~ heee~

hira said...

saya suka fakta no 3. sama dengan saya! haha :D

Chegu said...

Erk... Pengsan dlm tido tu mcm mn ek? Bleh ajar x? Nak try a, haha

ShErA said...

kopi dan petai.. sama la kita.. mmg favourite tu

Hanie_Dew said...

oh mimito. pengsan dalam tidur adalah bahaya sayang. gracias mimito. ko ni blogger sporting sudi di-intebiu bekali kali