Sunday, October 30, 2011

lelah

Bismillahirrahmanirrahim..






Seharian begini..
aihhh..

[ape ni mimi, tak baik mengeluh!!]

ye baik..
menunggu lagi..

emmm..
aihhhh..

[mimiiiii!!!!!! sile buat kerja lain, tak payah la jadi mak sanggup depan tu]

ye baik..
[masih menjadi mak sanggup]

aduhai..
lamanye lagi..
dah tertido saya dibuatnya..
aihh...

[mimi belayar ke dunia Kerana Lily di fantasi akhirnya..]

huwaaaaa
dah 6 jam tunggu akhirnya..



bole ke dunia realiti!
terima kasih tuhan!














alkisahnya, dari entri 1st untuk hari ni sampai la tadi, jam 5.55pm, barulah boleh berjaya connect celcom sipotband. Finally =]

Kome ape cerr ahad ni? 
ohhh, 
today is full of rainy day. 
Rain from cloud. 
Rain from heart. ..


16 comments:

..cik gugu.. said...

hHahahaha aku ingat tgu apa la td..

Sunah Sakura said...

erk..lama jugak tu...

Fatin Mraz said...

ahad yg best setelah nogori menang semalam! hehee.. jemput ke blog,
ada yg best menanti!

farah hanim said...

amboi
ayat gaye cm tgu bnda pntg
hehee

JIJI YU said...

hurm..umah aku dah banjir dah weyh

Umie Artoqiemie said...

kesian rumah mereka yang banjir2..perghh jom la tuka stimik, celcom broadband seloww weh T__T"

Nadzirah K. said...

celcom mmg slow,hehe :)

Iffah Afeefah said...

Sian org y bnjir

erm xpela opah. Saba2

Zul Fattah said...

sabaq je la.. tempat aku pun slow jugak ni..

SoLy SoLicious said...

sini UKM wifi pun wat hal..nak bw pun susah..huhu

Ezad Skytech said...

hee....nak marah pun tak boleh..sabar je la kan..hee~

BlueiceButterfly said...

~err..lama tue..xpe sorang yang sabar :)

cik najihah said...

sy kene balik kolej ari ni:(

maszull said...

assalamualaikum mimi...biasalah tu mimi mama2 pun sama jer...:)

Lia Irdelia said...

uish..
memacam kerja leh buat dalam tempoh itu..

termasuklah tidoo..
ngeeeee

ctk said...

hehehe..ct kerja arini..huhuhu...
broadband memang gilew slow..jenuh menunggu..hOhOhO..