Wednesday, October 26, 2011

wordless weDnesday 17

Bismillahirrahmanirrahim.










Puas sudah jamu mata? hehe. Sebeno nye, selaku kakak yang baik, "tepaksa" la menolong adik. Ohhh, bukan menolong untuk buat menatang kaler kaler ni, tolong amik gambo jek untuk pameran pebende tah kat sekolah =]

Bab2 amik gambo nih, mimi lajuuu jek. DEngan berbekalkan sony ericsson k770i yang pernah jatuh dalam sup panas adik punye hal, terhasillah gambo2 ini. Heee.. kretip jugak budak sekolah ni kan?




sory! tercakap banyak..heee


18 comments:

ShErA said...

cantiknya... pandai dieorg ni buat

ctk said...

fuhyoooo...memang penuh ngan warna warniiii..meriah ! :D

SoLy SoLicious said...

den reti nengok je ha..hihi

Iffah Afeefah said...

Cantikk
slamat plg opah

BERT said...

wahhhhhhhhhhh cantik dan kretip lorh...

hi mimi.. sori lame tak jengah.. buat blog pon autopublish aje hihih...

bz la dik nun hehehe

Zul Fattah said...

wahh.. kreatif r.. cantik kot..
happy depavali.. huhu

Umie Artoqiemie said...

wahh ade pameran kat sekolah. sekolah mana? budak sekolah tu sangat kretip !

ShahzCudin said...

mmg kretif..pndi tul dorg..sy xpernah lg wat bnde nih

Wanie said...

serious cantik..suke tengok warne2 terang macam ni :)

EyqaLuvender said...

colourful!
suke tengok...

Paris Lipton said...

wahh cantek lah...hehe k770i saibersiot same dgn sy la...tp sy warna ori, coklat ^^

Niena Pengembara Ilahi said...

cantik... kelapa tu kalo buat santan msti best kn,kn...


hmm... aimie paham ye, erm.. try tnya ayah knl tak Mej Jen Dato' Razali, panglima 3 div,angkara ank pmpuan dia nk kawin je seluruh kem terendak ni xdpt nk duk senang.dari pangkat Kol sampai la pbt suma jadik balaci dia

ABU said...

kolum... catek hahahahahaha

Pendamba Mawar said...

waw..meriah

iMBobo said...

cantik btol hasil seni mereka ni..

naim said...

Hset masih sihat lagi noh.. :)

Tentang Kita said...

cantiknyer...sungguh kreatif

maszull said...

assalamualaikum mimi....fuyooo cantik2 nice...:)