Wednesday, October 19, 2011

elnino bakal melanda sekejap lagi

Bismillahirrahmanirrahim..




orang yang jarang marah bila marah agaknya meletop tak rumah? aihhhh.. Ni la yang bakal terjadi sekejap jek lagi.. Mimi ni jenis payah nak marah orang walau pun mungkin hati ni sakit gila ya amat..

Tapi bila berlaku kejadian tadi yang berulang-ulang  macam tadi, ase macam nak ber hangin jugak badan ni ye, bukan buang hangin ye, badan BERHANGIN..

Mana taknye, dah banyak kali asenye jadi kat adik mimi ni.. Ase cam nak pi baling tauhu yang lembik-lembik+ masam-masam jek kat kawan adik ni..

Lepas PMR, biase lah sekolah akan buat program. So, cikgu SIVIK deme ni bagi la asaimen, buat kerja kursus tuh, berkenaan dengan sejarah sekolah blablabla. Lepas tu, keje nye in GROUP. 1 group 4 orang. 

Yang nak hangin nye.. keje 4 orang, 2 orang jek yang buat..dah jadi macam tu, keje nye bertingkat la macam KLCC kan..dan macam biaselah, mimi la assistant berjaya nak kene buat keje budak nih.. aihhhhhhh.. 

nasib la tak kenal kawan-kawan budak ni..kalau tak..aihh.. Yang budak kecik ni pon satu takot sangat nak suruh kawannye buat..Dah name keje kumpulan.. Nasibla kalau elnino dari kakanda nye nih...

pas tu buat muke monyok kat celah katil.. aihhhh..akak nak pujuk? memang tak ahhh.. (hohoho.. kejam pulak tapi kene ajo, asik manje je.. an2? )




17 comments:

Cik Sara said...

Tak smpat nak baca..
elnino?
Sini dah ribut...
Heee...apa yang sedang dimerepekkan ini????

mode : Don't know~

Atiqah Wadiah said...

nk mrh org yg buli adk awk tuh ek?

bobiedanbad said...

marah je budak2 tu, bagi pengajaran ckit.

Iffah Afeefah said...

Erk sokmo kne buli wt keje

JIJI YU said...

pembuli adik aku sume dah perit dah

AzatLazat said...

nak upah gangster tak ni?
bila2 masa sahaja boleh disetelkan
kakakaka :P

yen(toka ziizokukuto) said...

meh,,biar budak ijau ni pujuk,,hehehe,,,kita kasi ayat makan dalam sket,,hehehe

naim said...

^_^

sabar ya..

jom singgah:
http://pemudattbc.blogspot.com/2011/10/kejar-fesyen-agama-di-tinggalkan.html

ShahzCudin said...

repot la kt cekgu..

Yatie Awang said...

mimi, nantikan bukan elnino je. lebih pada elnino datang hahahha

Suka bili2 orang ye...nanti kita rotan dia orang hehe

SoLy SoLicious said...

meh sini nak leku2 sikit..heee

zahidah seran said...

lepastu markah sesama dpt A yek..padahal goyangkaki jek..ish ish...

syarifahsidrus said...

sleeping partner la ni kan?ish2..pergi tolong marah la..heee

syarifahsidrus said...

sleeping partner la ni kan?ish2..pergi tolong marah la..heee

Mya said...

ish ish. like really?

ctk said...

skrg pon dah besar2 adew lg perangai cmni...adew aje yg xnk tanggungjawab..hOhO

anamizu said...

sabar byk lily..
meh nak pujuk meh..
ala mucuk3,meh cini meh =P




luv,
cik ana