Sunday, October 2, 2011

Diam

bISmillahirrahmanirrahim...



kadang-kadang rasa nak marah
tapi tak mampu
kadang-kadang rasa nak nangis
pun dah kering air mata
kadang-kadang rasa nak jerit bagi tahu semua orang
tapi malu, bukan sikap diri macam tu
kadang-kadang rasa kasihan
itulah, lembut hati sangat
kadang-kadang rasa nak hentam
tapi tetap kaku membatu
kadang-kadang nak gelak
sebab dah selalu sangat jadi macam ni


dah terlalu banyak rasa digaul dalam 1 masa, dalam 1 perasaan. Tak tahu nak pilih yang mana satu..
yang paling pasti.. teruskan berbicara tanpa kata, DIAM ~





14 comments:

eva said...

hohhoho.. exactly same.. hmmm.. lebih baik senyap jer aimie.. senyum tak perlu kata apa2..

fRaMe+LenSeS said...

ada pape nak kongsi ka. cita la kat nadh. :D apa gn sahabat kan? kalau tak ada ng sahabat waktu sahabat perlukan?

NA said...

Kita mengadu kat Allah, Mimito. Yer berdiam diri lebih baik kalau beritahu tak semua orang mengerti.

-wina1979-

maszull said...

salam mimi....hari ini mama nak diam jer la mimi....:)

msredcheesecake said...

kadang2 nak kongsi cerita dgn org pun rasa cam susahkan org je... pendam semuanya...

yen(toka ziizokukuto) said...

heheh,,,mimi,,kita semua memang perlu la perasaan2 tu,,baru lah hidup kita ni complete kan :)

Freaky said...

kadang2 nak ketawa tapi tiada rasa geli hati :P ngeeeeeeee

Kancil 8349 said...

berdiam lebih baik tapi tidak bermakna telinga ditutup rapat2

Bidadari Syurga said...

paling kurang... kalau akak... buka buku asmaulhusna baca nama dia yg ke 4... :)... biarlah dia terasa ke apa....

Peto (nurul izzati) said...

aww :)

JIJI YU said...

bukan mulut je mampu berbicara

ShErA said...

kadangkala berdiam itu yang terbaik...

Anonymous said...

mimi....^_^...berkongsi 'kasut'..hehe..dan sy jge memilih diam~ (Q ni)

KaK LimAh Si SupiR said...

kdg2 nanges bile geram sgt