Sunday, October 2, 2011

SEGMEN AYU : HARI KONVO KU

Bismillahirrahmanirrahim..




nak join klik gambo gumbire ini ye!



haihhhhh..konvo dah berlalu tapi kenangan tu nak dan nak lagii.. heeeee.. terngiang-ngiang je hari bersejarah tu an.. hee.. sekali seumor hidup.. insyaAllah. Kalau ada lagi, alhamdulillah la kan.. heeeee....

okeh, bagi memenuhi ruangan segmen ni, kene la buat ape yang patot kan :

1)Bilakah tarikh konvo anda?
= baru-baru ni sahaj, 24 september 2011, hari sabtu, jam 2pm, heee.. 


2)Hadiah istimewa yang anda dapat masa konvo
= tedy bear comei dari mama Maszull
= tedy bear comei+jambangan bunge Lily putih, dari mama sendiri awwwww, terharu lagiii T_____T


3)anda graduan dari universiti/kolej/maktab apa? dalam bidang apa?
= saya graduan bukan dari Universiti Tendang Menendang, kiki tapi  dari Universiti Teknologi Malaysia, Skudai, Johor.
= dalam bidang, Kejuruteraan elektrik-elektronik perubatan



okeh done! weee...jom joinnn mehhhh~




eh lupe...nak boh gamboooo..hehehehe....tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!






7 comments:

Ezad Skytech said...

sy tak boleh join sebab tak konvo lagi...hee...

p/s : bestnya tengok orang konvo ni..:D

AyuInsYiraH said...

tq ye

chekgu kechik said...

ala..lom konvo lg la...

haa, yg universiti tendang- menendang 2 ck tau..haha;)

NA said...

Ada segmen konvo. Nasib baik Mimito dah boleh ceritakan :)

-wina1979-

niazis said...

ala beznya dah konvo..1 sthn setengah ag.. nk smbg master plak ke cik lily ?hee :)

Kancil 8349 said...

tahniah....Kancil ndak dapat ikut sebab ndak ada gambar konvo Kancil...:(

ShErA said...

konvo diploma dah lepas... degree ada setahun setengah lagi...